Het verschil tussen hypotone, isotone en hypertone sportdrank

Wat is het verschil tussen een hypotone, isotone en hypertone sportdrank?

In deze video leg ik uit wat het verschil is tussen een isotone, hypotone en hypertone sportdrank en hoe je van de ene drank een andere drank kan maken.


About the Author Stephanie Scheirlynck

Stephanie is experte in sportvoeding en begeleidt topsporters in allerlei sportdisciplines, onder wie de wielrenners van Trek-Segafredo, Greg Van Avermaet (wielrennen), Wout Van Aert (veldrijden), Jolien D’hoore (baanwielrennen), Nafi Thiam (atletiek), Koen Naert (atletiek)… Ze is ook de auteur van 6 sportkookboeken. Meer info over Stephanie via www.stephaniescheirlynck.be

follow me on:

Leave a Comment:

4 comments
Inge Brunello says

Heel duidelijke en goed uitgelegde video, Stephanie.

Misschien nog kort uitleggen wat de osmolaliteit van een sportdrank is en de kenmerken waaraan een goede sportdrank moet voldoen.

Mvg,

Inge Brunello

Reply
Pieter Vandamme says

Dank je wel!!
Korte maar heel duidelijke uitleg!!

Reply
Wout Vereecke says

Welke Poeder (merk) gebruik je in deze video?

Reply
Anoniem says

een halfuur over die zaken aan het lezen, maar jouw video is een pak duidelijker! top!

Reply
Add Your Reply